Wednesday, March 14, 2012

Selasa yang bosan

selasa yang bosan .
jalan jalan danau . kampung bharu .
cyberjaya .
titiwangsa . dan kembali ke nilai .
minyak kereta habis untuk tujuan yang sia sia .

ingatkan nak ajak lepak dengan mira . kawan si bekas .
tetapi beliau ada kelas pagi pulak esok .
jadi aku merantau sorang sorang lepas aku hantar jimik balik .
aku call laa semua rakan rakan lama di taman melawati , bukit bintang , dan keramat . alhamdulillah pada 4 pagi mereka semua kumpul di dataran merdeka . kami pun jalan jalan jalan sehingga sampai di highland towers .
seronok rasanya .

masing masing siap sedia .
angin agak kencang .
dingin terasa menusuk baju .
mata pun sudah kuyu .
elak tido kat kondo hantu ni je.

tapi nasib baik tak ada apa apa yang terjadi ..
tepat pukul 7 pagi aku sampai rumah .
pabila ku buka pintu .
ketibaan ku disambut suara tinggi dan berderau .

nasib baik mak aku ,
kalau tak ,
kalau tak . tak pe la.


aku tido pukul 8 . bangun pukul 8.30 sebab tak dapat tido .
aku nak sarapan pagi .

No comments:

Post a Comment