Tuesday, February 14, 2012

cahaya ku yang sombong

heyyy cahaya .
aku rindu kau .

rindu rindu rindu .

tapi kau sombong dengan aku .
kenapa agaknya ?
aku rasa aku takde laa kentut atau bawak parang pergi kolej .
aku rasa aku tutup aurat . takde pakai seluar pendek dengan singlet pergi kolej .

kau takot aku berambut panjang ke ?
mungkin aku makan tak pakai sudu dan garpu?
atau aku isap rokok dan buang puntung merata rata ?
aku mandi tak pakai sabun dettol?
aku gosok gigi tak pakai colgate ?

mana satu ni haa cahaya ?
sumpah doh rindu kau . rindu gila .

aku tak tau macam mana nak berhadapan dengan kau . selalu duduk belakang kau .
tadi pun duduk depan kau .
saje nak duk dekat dekat .
rindu suara kau yang selalu aku dengar dulu dulu tu .

sumpah .

cahaya . maaf kalau aku ada buat salah .

dan maaf . aku takbole tulis blog ni panjang panjang .

sebab line macam pukimak haram natte beruk berbulu coklat .

No comments:

Post a Comment