Wednesday, February 15, 2012

hari paling indah rasanya

hari ini sungguh indah .
bangun lambat sampai tak pergi kelas .

mandi dengan air warne kuning kuning keemasan .
naik tren asyik kene pijak kasut .
masuk kelas banyak kerja tak buat .

indah nya hari ni . macam pundek . !

tapi takpa . aku kene rileks . rockstar macam aku tak bole gabra gabra .
oh yaa lupa nak bagitau .

hari ni air takde kat rumah aku .
dan sedang aku menaip post ni . aku sedang menahan taik yang dah mengintai intai
di lubang jubo ku .
dengan gas gas berbau mayat keluar menerjah masuk ke lubang hidung rakan rakan .
muka masing masing pun berkerut . malu untuk aku mengaku bahawa gas yang berbahaya itu ada lah dari isi perut ku sendiri .

adoh .
tahi sedang mengintai di lubang jubo lagi .

apa dia nak agaknya ?
kalau nak keluar , jangan laa sekarang . sekarang takde air .
kalau dah keluar pun , aku nak bersihkan jubo aku pakai apa ?
lepas tu takkan nak biarkan tahi tahi aku yang berketul tu menimbul di dasar jamban ?


gila gila gila .

oh tidak !

satu lagi lepasan gas berbahaya terjadi .










cepat lah ada air . cepat laa . =______=

1 comment: