Sunday, February 5, 2012

Isnin

selamat pagi . walaupun aku bangun pukul 3.30 . tapi pedulik lah ! selamat pagi semua .
hari ni sangat bosan .
macam mana tak bosan ?
motor dah takde .


kenapa motor kau dah takde ? *tanya suara hati aku*


aku malas lah nak layan kau ni hati . buat sakit hati . =='

okay berbalik kepada hari yang bosan .

oh ye . hari ni hari istimewa untuk kaum india .

selamat menyambut hari ponggal .!

semoga kamu kamu kamu semua seronok meraikan nya .

okay ni ada soalan cepuk emas yang agak menganjing .

#kenapa blog kau takde hiasan ? gambar banyak yang best best dan lagu yang menenangkan jiwa ? #


jawapan aku - pergi mati . ==' aku tak reti nak buat semua tu . aku hanya berkarya di dalam blog sederhana aku ni . blog ni umpama diari . aku malas nak beli buku diari . sebab voucher buku aku , aku dah guna sampai habis .


kenapa hari ni panas sangat ye ?

berpeluh ketiak aku menulis post ni . =='

entah bila laa malaysia ni nak bersalji . aku teringin nak buat snowman . aku nak amik seketul snow dan taruk dalam mangkuk .
lepas tu aku bubuh sirap , gula merah , susu pekat , cendol , jagung . aku boleh buat ABC . bole buat modal .
biasa lah kalau dah ambik business management ni .
otak kene pandai buat bisnes . takpayah susah susah beli mesin pengisar ais tu .
cedok jee tepi jalan . dah tersedia lah hidangan yang enak lagi manis di atas meja bulat .


dan sampai bila lagi aku ni nak jadi pemalas ? muda muda dulu aku rajin . bila suruh buat tu buat ni , aku buat je .
sekarang . bila suruh buat tu buat ni , aku hanya angguk kan kepala . tapi kerja tak buat .
kalau buat pun , separuh je .

tak kan lah semangat kptm aku dah luntur ?
mana dia menghilang ?
takkan lah cahaya dah takde ,
harapan Haikal untuk berjaya pun dah takde ?
PUSSY nye haikal ni . BOOOOOO!
=='


eh . kenapa aku maki diri aku ni ?

ishh . aku dah tak tentu hala ni .

mana rokok aku ?
i need my Dunhill ! :(
tapi jujur lah kan .
aku memang rindukan cahaya aku .

entah bila laa dapat lepak sesama lagi .
aku bosan takde dia .




okay sekarang aku nak search google pasal pengajian malaysia aku .











#ini lah saat dibenci.#

2 comments: