Saturday, February 4, 2012

Nurazira

dulu dulu aku ada minat seorang gadis ni .takde laa dulu sangat . sem satu lepas . aku sembang macam aku ni dah 90 tahun . takde gigi,isap rokok cengkih , duduk kat kerusi malas kat depan balkoni sambil memandang permandangan indah . aku minat dia dulu sebab wajah beliau seiras seseorang yang pernah aku miliki dulu . mata dia , idung dia , rambut dia . sama . aku pun tak tau kenapa sama . =,= takkan laa adik beradik ?ni kisah lama . tapi saja nak kongsi . ;) haha .
nama dia Nurazira bt Ismail . and dia dah berpunya lah ! adoh . aku tak tau time tu . takkan nak kacau hubungan orang ? gila weh . haha . cinta gadis bahau ini milik seorang jejaka yang bernama Wan Mohamad Khalif . you're a lucky guy bro . jaga orang tua ni elok elok ! :) walaupun dia ni kuat cubet ,tapi aku yakin dia ni baik orangnya . :) kenapa aku yakin ? eh ada laa sebab dia . semua nak bagitau , pocah palo kang!








*Best Wishes For Both of You* <3



#sorry ambik gambar tanpa izin . hihihihi : 3

No comments:

Post a Comment