Saturday, February 4, 2012

dunia warna warni .

sejak tahun lepas , macam macam pengalaman baru aku dapat . merempat depan klcc , merayau rayau dekat genting , kacau orang mabuk whisky . macam macam laah . senang cerita , aku macam hero dalam underworld , cuma aku takde ketul ketul dekat perut . dekat lengan tu ada laa sikit .

sekarang dah sem dua tapi aku masih tak minat pengajian malaysia . sebab apa ? aku tak suka baca .

tapi aku suka mencipta karya aku . situasi marah , benci , riang , sedih . aku boleh cipta suasana tu .


tapi bergantung kepada keadaan dan rakan rakan . kalau ada kawan kwan yang tak bole bawak gurau , kita bawak dia pergi kubur. suruh dia tanam diri dia sendiri .


berkawan lah kau dengan cacing kat tanah tu .
anyway .



hidup aku dekat kptm kl ni memang seronok . aku dah berkawan hampir semua student dekat kolej .


tapi aku taknak bekawan dengan pak jaga kat situ sebab selalu nak kompaun . dengan rambut aku mcam oliver sykes lagi . dengan pakai tag band dekat id student aku .


dengan suka buat bising dalam kelas , buat hal dalam lif . tapi aku tak conteng lagi dinding kptm tu . lekk luu . aku sayang kptm pulak . haha . setakat ni aku paling rapat dengan orang yang bole bawak merapu dengan aku .


dan rakan rakan yang taksub underground dan segala macam ni aku dah tak rapat dah . buat sakit kepala je .



baik aku layan ombak rindu . daripada aku pukul pukul orang setakat nak tunjuk bagus , baik aku main game gta 4 . bole tembak n langgar lagi orang . tapi aku tak faham . aku berbaik dengan semua orang .


tapi masih ada jugak yang tikam belakang . macam tak takot kene bedai jeee kau ni kan kawan ? bagus laa tu kan . tapi takpa . tunggu masa jee .



sekarang nak mengamuk tak tentu pasal pun tak boleh jugak . kena pandai guna otak .






















#the only way to beat the best , is be the best and die like the rest#






sekarang perot aku lapar . kimak betol jiran aku bawak balik tuti frutti . =,=

4 comments:

  1. eh cito lak tak nak kwn budak underground, semalam ajak aku gig underground -.-

    ReplyDelete
  2. bukan underground gig laaa babing . =='

    ReplyDelete