Saturday, February 4, 2012

A Thousand Years

hai bekas kekasih . walaupun dah sombong macam pundek dengan aku sekarang .tapi aku rindu kau . harap kau sihat kat sana .








tulis blog sambil bersin ni boleh buat rasa macam nak isap shisha double mint pulak . ehh biarr laa meleleh hingus ni kene keypad . biar tak ramai yang nak pinjam . haha




hari ni hari ahad . bosan . kat tv takde cerita . hari ni hari maulidur rasul . selawat ke atas nabi . sejahtera ke atas rasul .






aku tak makan .tak mandi , tak minum . tapi aku dah isap rokok dah . maklumlah . aku skang malas nak turun bawah .




bila laa aku nak kaya ni ? aku nak makan tutti frutti hari hari .




agak agak kan aku dapat seorang isteri yang lebih muda, sebaya atau lebih tua dari aku ??





okayy ramai tanya aku , kenapa sekarang aku lebih gemar wanita lebih tua dari aku . okay senang je jawapan kau tu kawan . sebab aku suka wanita yang lebih tua adalah kerana wanita lebih tua ni banyak pengalaman . bukan pengalaman main ke romen ke . BABI pemikiran korang ni! hahah . maksud aku bila in a relationship dengan dia ,
hubungan matang dan saling memahami akan terjalin .

macam tu laa konsep yang aku harap kutt .

aku nak wanita tu marah marah aku ke , selalu ada kat sisi aku walaupun dok jauh .

aku nak wanita tu yang selalu bagi aku dorongan dan nasihat . bukan aku je . kene two way communication . baru ada chemistry di situ .

kalau boleh , aku nak hubungan yang kekal lama . kalau bole , sampai ke cicit cicit ,

aku tak nak bercerai hidup . tapi kalau boleh , nak bercerai mati .

macam arwah ayah aku dengan ibu tercinta aku .


mereka berdua dipisahkan atas kehendak Allah .

takpe . ni semua dugaan .

walaupun aku terasa sunyi dok 4 orang je kat rumah besar ni .

duk rumah besar pun tak guna kalau takde kasih sayang .

aku nak sangat perhatian dari ibu aku .

aku nak buktikan yang aku dah boleh berdikari .

walaupun aku baru 19 . tapi disebalik umur tu , tersingkap seribu kisah lampau .


syukur Alhamdulillah aku tak CULTURE-SHOCKED bila dah mai kl . aku tengok suku dari rakan rakan baru aku dekat kptm ni dah terkena penyakit ni . taknak salahkan diorang . tapi . iye . memang salah diorang . babi sapa suruh culture shocked ? haha .



aku tak bole hilangkan sikap suka mencarutt aku ni .tapi aku boleh kurangkan .














#mana tutti frutti ni kawan ? aku dah tungu lama dah ni #

No comments:

Post a Comment